Cawarra

Joppen och Pappsi kom hem som dom skulle i tisdags kväll. Blev en lycklig stund, har saknat dom sötingarna :D wiihoo. Presenten dom hade med sig hem var ju inte heller fel ^^
Jobbet är bra, väldigt bra. Jag trivs asså :D
Asså nu fick jag sån lust, jag börjar längta till Media Markt!, Frågan är om det har gått för långt när man börjar längta efter en affär?! Bah, jag ska iaf dit när jag fått lön och köpa julklappar till familjen och mej själv. hööhöhöh
Sen längtar jag tillbaka lite till den röda båten. Jag, Annie och en flaska Cawarra! <3 mumma
Nu ska jag inte sitta här och babbla mer för nu måste jag sova för jag ska vara på jobbet imon vid 6.30 för att sätta på Ursula! (Kan misstolkas)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0