Gamla goda tider!

Moa Redevall, hon gjorde just min dag så sjukt mycket bättre. Jag borstade tänderna och skulle precis gå in på datan för att logga ut och sen gå och lägga mej när jag läser hennes helt underbart gulliga inlägg. Ååh det var helt sjukt va kul jag har haft i mina dar med den kvinnan! Haha, hon påminde mej om massa roliga saker som jag kommer ihåg så väl nu, men som jag nästan hade glömt bort!
"Detta är inget jävla hotell"
"Det är inget munsår, det är bara ett sår på munnen"
Pojken med guldbyxorna, osv. haha. Alla miljoner kojor vi har runt om i hela Hånger då, och alla nätter vi var vakna och bara skrattade hela tiden. Vi hade kul ihop Myran, riktigt kul. Jag undrar fortfarande ibland om våran skatt ligger kvar här nere hos mej i skogen. haha.
Tack för att du är så söt och för att du fick mej och gråta och skratta på ett enda litet inlägg, haha. Klart vi ska ses nån dag, det måste vi!  Puss

Kommentarer
Postat av: moa

hihi :) jag kan va i veckan nåndag, kan du? :)

2008-11-30 @ 00:18:13
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/
Postat av: Idis

tycker jag absolut att vi ska! :D jag kan hela veckan efter klockan halv fyra när jag slutar. tihi, vi får helt enkelt slå en pling!

2008-11-30 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0