HALLOWEEN

jamen hallå i stugan, nu sitter jag här i mitt röda lilla hus i skogen. katterna slåss utanför och pappa sover i tv soffan, jag är lika full ch glad som för en timme sen när jag lämnade harrys. jag åkte med världens sexigaste sjukskäterska hem och hennes mamma då som var nykter och gullig nog att hömta oss.
jag träffade på mycket roligt folk denna afton. bland annat "två kenneth jönsson" , " mikael jackson" en "bag in box" en "blomma" en "jesus" en "neadertalare" (hur det nu stavas) och nårra spöken. många andra sjuka människor dök med upp hos min älskade lilla Bernie (som ikväll var en het kvinna , var hon nu hette)
harrys var trevligt, fick ingen stryk denna gången iaf. nu ska jag snart sova!
imon blir det troligen skräckfilmer till max. wihoo sånt gillar vi. :D

pusspusss

Kommentarer
Postat av: Jasna

Mikael Jackson for shooeee:P hahahaha

2008-11-02 @ 12:11:39
URL: http://justcarpediem.blogg.se/
Postat av: IDA

jaaa, haha jonna var as grym :D

2008-11-04 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0