lite skit

Har precis varit ute och fikat med massa av mina favorit flickor, det var mycket trevligt även om jag höll på att somna. jag är sliten! Ska snart sova. Första natten i jakobs lägenhet, känner mej vuxen :D haha
jakob och pappa har mmsat idag med bilder från portugal, åååh va jag vill dit. jag tycker inte om dom. dom ringde idag på morronen vid 05.30 och sa att dom satt på flygplatsen och drack öl, jag vill med!
Annars är det bara att jobba och slita som vanligt på jobbet, kul att ha nått att göra iaf!
asså detta inlägget blir bara mer och mer meningslöst så lika bra att jag slutar med en sammanfattning:
- Jag tycker om mina tjejer
- jag är avundsjuk på min bror och far
- som vanligt på jobbet
- jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0