Mötet mellan Tommy och Hampus

Asså, jag har kommit på mig sjävl med att blogga mindre och mindre och lägga in mindre och mindre bilder. måste ju bli ändring på detta!
Är det nån trevlig själ där ute som har nått tips om nårra roliga sidor på internet? Typ nått som säljer saker, gärna elektronik. Rosa elektronik kanske!
Jag vill ha ett rosa playstation sen ska jag ha singstar och buzz också! mohaha. Jag har massa roligt att önska mej i julklapp nu. Som ett presentkort på media markt! Åååh.
Imorgon blir det firma fest a la Heco, kommer blir trevligt tror jag! Tjejerna i packen kommer förfesta hos Sarah innan och sen bär det av i en vit limosin mot självaste Hillerstorp. Hahaha kommer nog bli bre tror jag!

Har jag berättat att Tommy blev påbackad igår? :O (Tommy är min lilla bil om nån undrar)
Jag och sarah sitter i Tommy vid ca 06.25 och är på väg in i en rondell i Hillerstorp, jag har två bilar framför mej!
Den första bilen i kön får motorstopp och håller på att strula som fan (säkert nyss fått körkort) och då börjar bilen framför mej stirra och lägger i backen (mitt i en kö till rondellen) jag tutar med bilen backar vidare. och som dom som äger en Peugeot vet så kan det vara jävligt svårt att få i backen på bilen så jag hinner inte göra nått åt saken innan jag hör en smäll. (förövrigt så hade bilen som backade på mej en SJUKT skitig bakruta där det stod HAHA på -.- ) jag flyger ut ur bilen och den stackars killen som backade in i mej ser nästan rädd ut när jag får ut mina svordomar och andra fula ord. Han ber om ursäkt ca 200gånger när jag skriker och det slutar med att jag säger "ge mej ditt nummer så ska jag fan ringa dej direkt om jag ser en enda jävla repa på bilen" Killen säger "jaja men självklart (medans han skriver in nummret i min telefon) "jag heter Hampus förresten" sen klapar han mej lite försiktigt på axeln och säger nått annat som jag inte kommer ihåg för jag var arg just nu och orolig över Tommy.
När det blir ljust ute går jag ut och kollar på Tommy för att se om det blev nått, och det blev två små marken, alltså inget farligt. Jag hade som vanligt stirrat upp mej i onördan och blivit arg på en hjälplös stackars pojke. (som sarah sen berättade att han var lika gammal som mej och bor i värnamo) Tommy mår bra, Hampus tror nog att jag är konstig och jag har dåligt samvete, borde man smsa och säga ursäkta? äsch det skiter jag nog i, men ser jag honom på harrys ska jag bjuda han på en drink!

Kommentarer
Postat av: emmy

Detta är ju det mest romantiska jag har hört! Ida nu ska ju du bjuda honom på dejt bara för att du blev så arg på honom och sen blir ni ihop och gifter er! Aww. Det är så perfekt så jag blir tårögd!

2008-11-07 @ 12:09:57
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: Ida

hahahaha dom sa de på jobbet med. :D hahah. att vi kommer sitta där om 30år och våra barn kommer fråga oss hur vi träffades och vi säger "eeh nee pappa körde in i min bil och jag blev förbannad." hahahaha. kul! nejtack!

2008-11-07 @ 15:07:58
Postat av: malll

HAHAHA jag skulle dö av skratt om det vore så ida !"!!!!

2008-11-10 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0