Najs eller Bajs?

mmh, fotbolls galan, blev nästan en lite mysig kväll med popcorn och massa Zlatan! pappsi och Joppen är fortfarande i portugal och jag är hemma i kylan. Jag gillar inte ens att tänka på det, får mej att vilja slå någon. Kanske Kritan efter hans kommentar? Ja men varför inte.
Helgen blev kanon, umgicks med några av mina flickor som jag inte umgåts med på länge, Matilda, Johanna, Lina och Elina. Var först ute i Elinas lilla hus i skogen (NÄSTAN mer öde än mitt hus) Där blev det pizza, cider och massa härligt snack. Johanna panna skulle jobba dagen efter så hon skulle åka hem vid halv 12 tiden, då fick jag och Lina för oss att harrys var en bra idé. Efter lite tjat och gnäll fick vi också med oss matilda och elina. Vi tränger in oss i mamma Berggrens nya snygga bil och börjar våran resa mot stora staden. Vad möter vi på vägen om inte en ful dum ko som står där och glor med sina stora gula ögon och tuggar på sitt gröna gräsiga slem. uuh, ingen ville tro på mej att den stod utanför staketet(inte ens fröken Berggren som dessutom var 100%nykter) så vi fick helt enkelt vända för att kontrollera en gång till. Och vem hade rätt? Joodå mycket riktigt, Ida hade rätt. Jag gillar att ha rätt men Johanna är söt ändå :D
Väl vid harrys bestämde vi för att vara dom coola tjejerna som hänger utanför och skiter i att gå in. Så vi slår oss ner på backen och delar på en pepparkaksdeg. Mumma, fast man fick ont i magen. Vi vandrar vidare hem till Joppens lägenhet där också Ante, Frasse och Alex kollar förbi. Vi sitter och snackar mm tills klockan slår 5 och det är dags att sova. Lina Stigsson fick pris för kvällens BitterFitta men det var länge sen jag skrattade så mycket som till dej din dåre!
Tack som fan för denna kvällen och puss på er godingar!

Idag var jobbet stressigt för både sarah och emelie var hemma, tur att det finns andra glada människor som kan hjälpa till då :D
Nu ska jag snart sova, för imon är det en ny dag och då kommer mina favorit pojkar hem! wihooo <3
P.s Jag gillar att spendera mina söndagar med Kirre! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0