Oplanderad sovmorgon

Tog en liten sovmorgon idag, okej.... jag försov mej som fan och tänkte "nu när jag ändå är sen kan jag lika väl blogga lite med".
Ikväll är det firma fest, kommer nog bli riktigt kul tror jag, sen får jag se om jag sticker lite tidigare och ta mej in till fröken markkula och hälsa på mina kära vänner med och kanske vandrar förbi harrys en snabbis kanske?! Men det tar vi imon! beror ju på hur kul jag har + om jag har en snäll bror eller pappa som kan offra en fredas fylla på att köra på mej, :D pappa kan man nog alltid fjäska för, han gör som jag säger för det mesta!
Nehe, om man ska ta och slänga på sej sina ur snygga jobba kläder och gå ut och väcka Tommy och sen dra vidare till hillerstorp. Jeeepp så får de bli! tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0