oväder

Denna dator alltså, först en miljon virus sen så hackar den som fan och sen går det inte göra nått med den, den bara står där liksom. Nu har jag dock fixat iordning allt och den är bra och lika snabb som vanligt. Får se hur länge det vara.
Skulle ju skriva ett gulligt litet farsdag inlägg tillägnat min far med mycket kärlek, men inte gick det inte. ååh.

Idag var en spännande dag på jobbet (förutom att jag hade feber och as ont i magen).
Jag sitter vid datorn och skulle precis skicka ut en order då plötsligt hela Heco blir kolsvart. Strömmen hade gått och jag är mörkrädd, det visade sej vara värsta stormen och åskovädret så jag satt och stirrade ett tag i mörkret. vi ringde nårra samtal och det visade sej att hela Hånger, Hillerstorp, Hestra och Bredaryd var strömlösa. Jippie! Och där satt vi i mörkret och kunde inte göra nått alls. och mitt i allt elende så öppnas våra brand lyckor i taket (stora luckor där röken ska åka ut vid brand) pga av strömavbrottet. Och vad leder det till då? Joo att hela jävla jobbet blir iskallt och as blött. det var verkligen en underbar dag. Efter en stund (ca halvtimme) så kommer strömmen tillbaka och det är bara att jobba vidare. Bah. Vilken värld vi lever i asså.

Efter jobbet så kommer jakob hem med Kirre för att äta och mysa lite med familjen. Jätte trevligt och jag fick intrycket av att mina föräldrar verkligen gillar den tösen. :) Och nu har jag precis kört hem henne och ska snart sova.

Imorgon åker min älskade bror och kära pappa till Portugal för att spela golf, och jag är avundsjuk. Jag sitter här och kollar ut på världens regningaste land medans mina favoriter här i världen får ligga och gotta sej i solen och äta god mat. Aja får väl unna dom det iaf. Ha det så kul och puss på er båda!

Min lillebror sa precis "hoppas du råkar ut för en bilolycka och dör" (bara för att han inte fick låna min mössa, som jag dessutom hatar men jag lånar inte ut den bara för att reta honom.) och jag hoppas nästan att jag kör ihjäl med så att han får lida resten av sitt liv, äckliga unge!

Förresten ska jag till MediaMarkt på torsdag och bränna lite pengar på roliga saker. wihoo, kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0