People always leave....

Just nu sitter jag här och väntar på att Joel ska bajsa klart så vi kan åka in till stan. Jakob och Kirre har varit här och ätit och lämnade oss nyss.
Igår var det trevligt, jag var inte alls mig själv. Jag var trött och tråkig och jag ber om ursäkt för det.
Just nu passar Peytons citat in i mitt liv.
"People always leave"
Jag kommer sakna alla, gör nästan lite ont att tänka på hur många som helt plötsligt ska åka iväg nån stans! Och jag sitter här hemma som vanligt och inget speciellt händer alls. Jag jobbar , jag sover.
Matilda och Frida sticker iväg till London och lever livet och skaffar sig sjukt mycket erfarenheter. Fanny sticker iväg till Kanada osv. Markkula ska vi inte ens prata om, då blir detta inlägget allt för sorgligt. Men fyfan va jobbigt det kommer vara fär mej när hon åker. Hon är ju min lankompis, min datanörd, den enda tjejen i mitt umgänge som är helt galen i tekniska prylar som jag och nu ska hon bli finsk!
Jag borde med göra nått, komma ut från mitt hus och ut i världen. jag orkar inte vara här längre, jag vill bort. Jag vill uppleva saker och jagvill träffa människor!
Jag har helt enkelt en skit dag! Fan.

Men tjejer, tack för igår. Jag älskar er alla sjukt mycket och trivs som fan med er. Och ni som åker, jag kommer sakna er helt sjukt mycket (skulle ni se mig nu så skulle ni veta att jag sitter framför datan och gråter medans jag skriver). Ha det helt sjukt bra och tänk på mej här ute i Hångerlandet ibland när ni har riktigt kul.

Joel bajsar fortfarande, han har nu suttit där en halvtimme sen kirre och jakob åkte, helt sjukt!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: makkan'

men lilla gumman, det är ju inte så att jag ska dö eller så :) bara grannlandet och det är ju inte så långt varken hem eller dit :) bara så du vet. men jag kommer att saknar dig ändå din pajas. vi får helt enkelt börja använda våra webcams lite mer . pusss

2008-11-24 @ 11:53:18
Postat av: JOHAN

IDA, du å jag kan åka till danmark i sommar då! ;D

2008-11-24 @ 18:01:11
Postat av: johanna

hahahahaha. Danmark. Ida, jag är hemma ett tag till, sen ska jag också ut och se the world.

2008-11-26 @ 20:04:55
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: Moa

Ida, jag saknar dig. Tänkte på dig igår, kom på den där gången duvet "det är inget munsår, det är ett sår på munnen" haha, jag skrattade för mig själv.. det var kul.. kan vi inte träffas snart? :) puss

2008-11-26 @ 21:44:19
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0