Rent

Nu är Tommy ren och fin, jag damsög tillochmed mattorna i mellan plastmattorna och orginalmattorna jag har i bilen. Han bara glänser nu med sin blå fina färg. Höll dock på att bli rökskadad där inne, man blir ju liksom inlåst i ett rum med 4 tvättar i, och mitt emot mej står en tant och tvättar sin sjukt fula bil och röker ett halvt paket cigg samtidigt. och eftersom man inte kan öppna nårra dörrar, förrän man är klar och har betalar, så höll jag på att dö. Den lukten måste vara det värsta som finns dagen efter en fest.
Igår var det sjukt kul, hände mycket. Vi hade bland annat femkamp, gratis alkohol, tacos, singstar och dans. Sen bar det av för mej och Elin till Markkula där vi var en liten stund innan vi drog vidare till harrys. Träffade lite trevligt folk sen gick jag och Joppen hem och sov.

Jag drömde en jätte konstig dröm inatt igen. Jag gick runt på ett köpcenter och hörde sån där läskig clownmusik, sen börjar en guldfisk som man gjort av en projektor att jaga mej och jag fick typ panik. Sen kommer johan och går förbi en sånna där kläder man har till tyrolerhattar typ tyroler kläder?  Sen vaknade jag för den blev bara konstigare och konstigare. haha bah.


Johans stil ?


Ikväll så kommer annie pannie och tööööbb och myser med mej i skogen, kanske jennie med?
Nu ska jag sova lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0