Väder och Vind

jag drömde om våran klassåterträff inatt, haha. Så mycket längtar jag efter SpSp05B. Det slutade iaf att det kom nån som inte borde vara där och han försökte våldta mej, haha gissa vilka som räddade mej? Viktor och Kritan! hahaha, funderar på varför det just var dom. Menmen.
Nu ska jag snart sova igen, om jag somnar för det blåser så mycket ute. Jag gillar inte det! Det låter så läskigt uuh. Jag har kommit på att jag är ganska mesig egentligen, jag känner mej inte mesig, men jag är mesig. Om man till och med är rädd för lite blåst. Jag är ingen väder människa, åskan är fruktansvärd, vindar är läskiga, regn är blött, snö är kallt, sol är varmt och hagel hög ont. Undra vad mitt favorit väder är? Jag undrar faktiskt om det inte är en kall höstmorgon med klarblå himmel och solen kollar fram. Då är inte solen för varm och det är tillräckligt kallt för att hålla borta blask och slask.
Asså det absolut vanligaste och absolut tråkigaste samtals ämnet i hela världen(som använd i spända och tragiska situationer när man inte har nått annat att säga) är väder. "Vackert väder idag" "åh va kallt det är" "usch va jobbigt det är när det är kallt och sliskigt ute" osv, Jag hatar att prata om väder, och här sitter jag och skriver ett helt jävla blogg inlägg om det. Jag ska nog sova nu, jag skyller på att jag är trött!

Kommentarer
Postat av: Kritan

Du måste verkligen ha drömt för jag hade aldrig räddat dig!

2008-11-15 @ 18:18:28
URL: http://recently,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0