bowling

Att bowla med 5 mycket fulla damer igår var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv, länge sen jag skrattade så mycket asså! tycker helt klart detta ska bli lite av en tradition asså, fast nästa gång ska jag med förtära alkoholhaltiga drycker! Malle, Matilda, Jonna, Malin och Fanny tack för lördagen!

Annie dej tänker jag på varje dag, det kommer vara tomt ett bra tag men bara kämpa på, hon är nog på nått bra ställe nu!. Jag ringer imon för det blev inte av idag.

imon blir det tillbaka till jobbet efter en lång helg ledighet och på tidag efter jobbet ska jag leka med Kirre och förhoppningsvis Elina om mina och kirres planer går som dom ska och elina inte har nått bättre för sej, one tree hill för hela slanten asså!

I övrigt har jag varit och sålt godis på fotbollen idag, det var som det brukar. Hånger vann med 2-0 och dom mötte Kärda. Och vem spelar i Kärda om inte Andreas Katten Eriksson, mohaha! Kul att se hans glada nylle lite då och då. Men jag tycker det såg ut som om han blev ganska trött mot slutet? ;D

Nu borde jag egentligen gå och bre mackor tills imorgon, men hur kul är det? Ställer klockan på lite tidigare istället så fixar jag det imon!

Ser fram emot torsdag med, då kommer min första Heco lön, jisses vad ska jag hitta på då?!

Nattinatti nuffsan!

Kommentarer
Postat av: kirre

vi längta ju satan t imon. one tree hill:D

2008-09-22 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0