Första veckan

Nu är första hela veckan på jobbet slut, känns bra och jag är trött. Bil har jag köpt nu med, får hämta den på måndag eller tisdag. wihoo!
Ikväll blir de annöööööh mm kanske lite fäääääst och sen eventuellt HARRÖÖÖSS, bläää.
Imon blir det troligen Växjö med världens bästa kirre och annie eller vem de nu var med? jag har ingen koll. ^^
Sen på söndag ska jag sova SJUKT länge innan en ny vecka på jobber drar i gång!
Fast nästa vecka är ju dock bara en kort vecka eftersom annie blomgren helvetet drar med mej till stockholm och coldplay på torsdag. wiihooo.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta innan jag åker vidare. hade jag varit rik hade jag nog köpt en pizza.
Nej nu ska jag inte babbla för detta inlägget var totalt onördigt. tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0