Frisk luft på bästa sätt

Imorgon bär det av till ännu en dag på jobbet, dock ska jag vara inne i stan vid 05.55 imon så jag måste gå upp senast 04.40 och jisses va tungt det kommer bli! 
och Elina, jag jobbar på Heco nu. :D haha  
Helgen var trevlig, mycket trevligt. Men jag hade ju lovat mina päron att jag skulle köra på dom hela helgen så det blev lugnt! Idag har jag tillbringat dagen med att se på one tree hill och jag börjar närma mej elina nu asså! Varit en runda hos jennie med, skrattade lite åt hennes morfar och sen åkte jag hem.
Jag tänkt att jag skulle ut och ta lite frisk luft men upptäckte att det regnade så jag tog bilen till Jennie och körde med ner vevade rutor och hög musik, är det inte ett underbart sätt att få friskt luft på ? ^^
Nu ska jag sova nårra timmar innan mina nya jobba kläder ska på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0