Goooodmorgon goooodmorgon

Jaha, då är man pigg som en lärka denna vacka  morgon, min ur sexiga bil står ute och väntar på att jag ska trycka in min carola skiva på högsta volym. Jag har redan varit arg på han eftersom ciggarett tändar uttaget (vet i fan va de kallas) inte funkade, bil jävel. Jag har kommit på att bil helvetet måste ha ett namn med, nårra förslag kanske? Det är givetvis en man, i sina bästa år. Lagom erfaren och lagom busig, klura på den om ni kan! bitches! På tal om bitches, denna morgon när jag vaknade upp kom jag på att det nu endast är 2 dar tills jag och ÄCKEL ANNIE åker till Stockholm och hoppar sönder oss på en coldplay konsert, om det blir med på nyheterna så är jag där bråket är!! mohahaha.
Jag är allergisk mot nått i mitt rum nu med, kan vara allt damm, annars är det väl min häst! Han kanske får flytta ut i bilen om han inte sköter sej. Nej nu ska jag äta en tallrik fil och packa lunch lådan sen är det snickarbyxorna på och i väg för att plocka om SARAH.
Bajs och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0