Jönköping

Jaha, dagenefter ångerstern blossar upp som vanligt, alltid ska jag lyckas med dumma saker! bah
Igår var det dock väldigt trevligt. Vi förfestade i Emmys lillasysters lägenhet med emmy, jennie, annie och wille m.kompisar.Jag knackade dörr hos grannarna för att finna en vinöppnare som lägenheten tydligen inte innehöll då plötsligt en gullig (ev. lite rädd) kom som en räddande ängel och hjälpte mej med mitt problem. sen vidare till festandet i precis hela lägenheten inklusive badkaret! Dom andra drog tidigare medans jag och annie tömde flaskorna och pratade lite allvar. Sen var det dags att dra in mot stan, väl där inne var klockan ca 00.30 och det visade sej att det var fullt på Centrum och insläppet slutade vid 00.00. Bah. Så vi hittade närmsta buske, kissade lite, köpte en chips påse och åkte hem (trodde vi). Meeeeen det visade sej vara helt fel buss åt helt fel håll. Så där satt vi i en busskur ute vid nått gräs med en mycket trevlig man som tog sig ann att hjälpa två borttappade flickor. Han hjälpte oss att komma på vart vi bodde , han fixade taxi och när taxin kom så passade han även på att tala om för den snygga chauffören vart han skulle åka med oss så att vi hittade sista biten hem. Alltså mycket tack till denna trevliga människa som jag inte ens kan namnet på.
Väl hemma i lägenheten så passade vi på att bädda annies säng medans jag fortsatte att tömma resten av flaskorna inklusive annies baylis (A) Annie kom med en söt kommentar "Jag ska bara provligga madrassen" och två minuter senare sov hon som en liten gris! Jag hade en mycket trevlig stämning inne i mitt huvud så jag vandrade helt enkelt in i tv rummet och satte på tvn och vad visas om inte scrubs! <3 med kärlek till JD och gänget som kunde umgås med mej medans grisen sov men det tog inte mer än två avsnitt innan emmy störde min lycka för att komma och öppna dörren åt dom. Sen kröp jag och jennie ner i en mycket liten men mysig säng , gav varandra 10minuters massage (nästan bäst på hela kvällen) innan vi somnade djupt. Men jag vaknade var tionde minut pga att den där jennie har en spetsig rumpa och hon kan inte ligga rakt utan måste trycka upp den i ryggen på mej. Men det är en annan historia!



Idag är ingen vanlig dag för idag är Tobbes födelsedag hurra hurra hurrrraaaaaaaaaaaaaaa!
på vägen hem idag på morgonen ringde jag jennie och annie med våra underbara bakfylle stämmor (som måste ha låtit fruktansvärt men det var ändå med kärlek vi gjorde det ) och sjöng för kära herr Tobias ? Axelsson. Idag är han lika gammal och värdefull som resten av oss 89or. En carlsberg hoff drickande kumvux elev som nu har blivit ett år äldre! GRATTIS!!
Får helt enkelt bli en bild på födelsedagsbarnet i hans ära!


Bilder från igår kommer kanske senare om jag har ork och lust!
Pösss på er!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ida Roman, nu är det allvar vart är du i mitt liv? jag hoppas du och alla dina väninnor kommer till harrys den 10 oktober, då jag äntligen är lovlig för utgång. det blir väl kul?:D:D:D:D puss på dig snuttan

2008-10-01 @ 20:19:57
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/
Postat av: ida

lilla gumman! hihi, jag börjar fundera på vart du är med? förra veckan nån gång vandrade jag förbi ditt hus och tänkte klämma av ett sms bara för att se hur du hadde det men det blev inte av. (A) sjääääälvklart kommer jag den 10 i 10 :D wihhooo ska bli trevligt att se ditt nylle på harrys. :D pussss på dej

2008-10-02 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0