katt

Åååh va jag hatar att vara snorig! Snart ska jag sova, har lipat en stund nu åt de där förbaskade one tree hill. Imon blir det jobbet som vanligt, sista dagen denna veckan. För sen jävlar blir det stockholm för hela slanten! wihooo!
Känns som jag missar massa, det enda jag gör på dagarna är att sova och jobba! Hann ju iaf hälsa på farmor en snabbis och sen hann jag även med att ta en fika med Malin och faster Mia! :) det var mys!
Godnatt KATT (på tal om katt, E.T är tillbaka igen, fulare än förra gången till och med! Och as arg är han också! Jooo en annan nyhet är att Johanna Berggren ska tydligen få kattungar, hon är fet som ett hus! Vi får väl se var det blir av det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0