Kirre

Kom hem från Kirre för en stund sen, typ en timme sen eller nått? Ska snart sova, har aldrig varit så trött i hela mitt liv, den sekunden jag lägger huvudet på kudden som kommer jag somna direkt och sväva in i drömmarnas värld! undra vad jag drömmer om inatt?
Idag kom det nya avsnittet av One Tree Hill ut med. :D wihoo, och ännu bättre blir det när man får kolla på det med underbara kvinnor som elina och fröken KÄRRÅ, sen spelade vi buzz också! och man kan ju låtsas att jag vann iaf. :D
Jag måste köpa mej ett buzz och ett singstar och då måste jag ha ett playstation med och en tv! Jaa där har jag och roa mej för när min första lön kommer.
just nu sitter min bror där uppe och spelar gitarr, asså vem fan spelar gitarr vid 22.21? ooh snart önske timma!
förresten, adam och gry, mina stora glädje spridare på morgonkvisten, lika mycket skratt från min sida varje dag. Måndagar är bra. Måndags-Honken hahahaa tuta in måndagen, det finns sjukt månda puckon som verkligen har feta tutor, till vilken mening? Skrämma kärringar kanske?
anders timell är en underbar man säger jag bara, men människan får mej att skratta bara han öppnar munnen.

förretsen ska jag sova nu . puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0