kossor?!

En hel dag på jobbet och man kommer hem och lägger sej för att vila för man är helt slut. Då vaknar jag till lite och hör att det dånar/mullrar, och jag får för mej att det åskar men vänder mej om för att sova vidare. Då hör jag mamma skrika från köket "ah men vafan det är ju kor i hela trädgården, och joel du sa att det var Gunnar"
Jag flyger upp och dra kollar ut genom fönstret då jag möts av två stora fula gula ögon! Jag går ut och kollar på trappan, runt mej och trappan ca 1 meter ifrån mej står 30kor, råmar och traskar runt och förstör halva trädgården. Fy fan, det djuret är lika fula som älgar asså! Men tillslut fick vi bort dom så dom sprang ut på vägen och där kan dom vara! Så är livet i Hånger.... detta händer väl ändå aldrig i Värnamo? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0