Kristin Kärrå

Fröken kärrå är en av dom kvinnorna i denna värld jag verkligen tycker mycket om, tack som fan för denna helgen gullet!
För att sammanfatta det hela:
Fest
Harrys
Zlatan
Övernattning
Hajen
Sjuk humor
Misshandel/hat mot barn
Skratt :D
Käääärlek
One tree hill
FIA MED KNUFF
Växjö - shopping

Även tack till er andra gullungar för denna helgen som tex gullannö, több, Eliniss, J&E, alla på annies förfest mm

gulligt litet inlägg detta, jag börjar bli alldeles för mjuk och kärleksfull asså, måste hitta tillbaka till mitt hat, haha.
Nu ska jag sova efter att ha haft en sjuhelsikes trevlig dag i växjö med annie, tobbe och kirre och sen även lite matlagning och mys med elina och kirre. för att självklart inte glömma FIA MED KNUFF:
1 . IDA ROMAN
2. ELINA KRONKVIST (CRONQVIST)
3. KRISTIN LOSERN KÄRRÅ


Kommentarer
Postat av: kirre

jag älskade denna helgen:D

2008-09-16 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0