Stooooooooooooockholm

Bah nackspärren har blivit bättre, men gör fortfarande ont satan! ååh! nackspärr, vilket jävla ord!? aja
Imon bitti bär det av för mej och min kära vän Annie till Stockholm där vi ska spendera två dagar med varann, Coldplay och den Röda Båten! mohaha
Kommer bli hemskt trevligt tror jag trallala!
Idol har vi bland annat kollat på idag, jag, mamma, joel, annie och jennie. Allt bra många idioter det finns, jag kan fortfarande inte riktigt förstå att folk inte har bättre självinstingt och fattar hur värdelösa dom är. Fruktansvärt, jag skulle nog aldrid klara att sitta där i juryn och se alla puckon.
Nu ska jag snart packa klart, eller klart och klart jag ska packa om för när jag hade packat klart hade jag mer packning än till ayia typ. haha att jag aldrig kan bestämma vad jag ska ha med mej -.- max en liten väska! så enkelt får det blir, det som inte fpr plats får helt enkelt stanna hemma.
Snart är det dax att sussa också, håll tummarna på att jag vaknar imorgon helt 100% rörlig utan smärta i nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0