Vad finns i hörlurarna?

på jobbet går det bra, kul faktiskt. Och pengar blir det. Snart har jag en egen bil också, snygg satan!
Adam, Gry och Anders Timell är mina nya stora idoler säger jag bara, vad skulle jag göra utan dom i mina hörlurar på morgonen!?
Anders: Jag måste hitta ett sätt för mina trä tunnor att sluta lukta så illa
Anonymt sms: Ett smart tips är att luta tunnorna! (givetvis menar smsaren med lut)
Anders: Men jag vill att dom ska stå rakt! Och sen rinner ju vattnet ut då också!'


Anders: Vad var det som lät i bakgrunden?
Telefonist: Det var chefern som visslade.
Anders: Oj, ärligt, det är ju nästan nått för youtube!
Anders: Hur gör han då ?
Telefonist: eh, han stoppar två fingrar i munnen och blåser.
Anders: Haha nej men ärligt nu, vad var det som lät? (Adam fattar inget heller och håller helt med anders)
Telefonist: Joo men det var chefern som visslade.
Gry: Men era puckon, han menar ju inte hunden utan sin chef!

moahahaha, tack för att ni gör mina dagar roliga! sjuka är ni alla tre!

Nu har jag packat matlådan tills imon med, en micropaj och en låda majs! mumma!! kanske ska göra lita frukost med innan jag somnar, annars får jag göra det imon vid tio i 6 och det blir jobbigt.
Imorgon hade jag tänkt att hälsa på min kära snuttis Kirre Jävla Kärrå! wihhooo mys pys! Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0