Värdelöst slut

Jaa jag är helt fullständigt jätte beroende av one tree hill, det kan jag väl erkänna då! Och idag avslutade jag sesong 3 men jag hade glömt att fixa sesong 4, så nu sitter jag här och undrar över vad som ska hända nästa gång och jag lär få vänta tills imon. Med andra ord så kommer jag aldrig kunna sova inatt! Baaaaah det kan inte bara sluta så mitt i en händelse? ......

.... Gud, jag måste skaffa mej ett liv!

hittade ett sparat sms där det stod att jag måste skriva om Bernie i min blogg, då kom jag plötsligt på att jag hade lovat han i fredas att skriva nårra rader om honom i min blogg för han läser tydligen den!! :O

Så här kommer nårra rader.
Jakob Bernie Bernsand, du är världens goaste och härligaste kille, kommer sakna din sjuka humor och galna ideer. Saknar faktiskt alla er i klassen, både bra och dåliga stunder.
Känns nästan lite jobbigt att veta att jag inte kommer träffa dej och er andra varje dag i skolan. Men även om vi inte ringer till varann varje dag och pratar så hoppas jag inte att du glömmer bort mej Bernie för jag kommer inte glömma dej!
Puss på dej goding


Så där nu har jag varit lite gullig idag också, och förresten Mickan välkommen, jag är mycket glad för att du hittade hit! haha. :D

Kommentarer
Postat av: elina

yeeeey är mycket glad att du också kollar på one tree hill :D skynda didg ifatt mig nu bara så jag har nån att ringa till när det händer nåt spännande!! 1 avsnitt på säsong 6 har kommit så titta på :)

2008-09-03 @ 16:26:45
URL: http://elinaballerinahelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0