31/3 Knäcke

Åkte till Kirre ikväll. Drack lite vin, umgicks lite. Det var lugnt ikväll. Bara mysigt faktiskt. Sen gick jag hem till Joppen! Blev hungrig. Suck! Allt jag hittade var knäckebröd som gick ut 31/3. Inte så farligt faktiskt. Inget smör. Inget pålägg. Suck! Är fortfarande hungrig. Jakob spelar FIFA. Jag sitter i soffan.
Imorgon då? Fika/Picknick? Emmy? Johan? Jennö? Har hört rykten om att det vankas dåligt väder imorgon. Då sitter vi på min altan eller nått? Jag vill ha fika!
Hungrig Hungrig Hungrig ....... trött också
Godnatt
Tack för ikväll! Jag gillar er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: emmy

tänkte att vi kanske kan grilla eller nåt ikväll istället, för jag måste nog plugga hela dagen och träna...

2009-04-13 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0