Allt på en gång

Helgen var jätte kul.Lördagen framför allt. Tråkigt bara att emmsan inte kunde vara med oss hela kvällen. :( men första halvan av kvällen var iaf riktigt nice.
Söndagen bestod mest av sömn och ångerst! Som vanligt ungiefär.
Fredagen var det ju lite åbroparken och sen harrys. :D Orkar inte gå in på massa detaljer men kul har den varit.
Och så undrar ni, varför skriver hon detta nu? på tisdag?
Jo, jag som är en kvinna mellan 3 jobb har inte så mycket tid kvar i livet till bloggning, speciellt inte när man umgås med Johan alvarsson, då tar allt helt plötsligt lite längre tid.
Igår skulle vi gå och gå, sen kom vi på att bara för att vi skulle vara så duktiga så skulle vi unna oss pizza. Sen sket vi i att gå ut och då och istället blev det mys pys hos Malin med pizza och dom grillade. :D Kul så kul:D Fast kvällen blev sen vilket ledde till att jag vaknade yrvaken med röda ögon! Trött men ändå mycket lycklig åkte jag iväg till heco och packade hela dagen. wiie. så kul, fick göra mina favorit saker. så det var nästan så att jag inte ville åka hem idag. men eftersom man inte får jobba över i lågkonjukturen så hade jag inget val!
imorgon jobbar jag förmiddag på heco sen ger jag mej av ut till hånger där jag ska jobba på fritids! wallah så viktig är jag! Kommer få magsår av allt farande!



Jag och Jennie ser galna ut!! :O
Micke ser mest arg ut?!
Vakten ser mest pilimarisk ut (men han vet ju iaf bäst av alla om astma) -.-

nu ska jag sova!
vill avsluta med ett nöff bara för mia!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaa Galna är bara förnamnet! jag blev typ rädd för mig själv när jag såg den bilden först haha :P

2009-04-29 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0