Ida ynt Tommy goes Finland?! :O

Japp, och nu är jag inne i en sakna Markkula period. Ringde henne igår! Ville helst inte sluta, men när jag insåg hur tjurig mamma och pappa skulle bli efter ett långt samtal till Finland var det dags att lägga på. Jag längtar redan tills jag ska dit den 5 Juni! Måste spara pengar nu som jag kan spendera på alkohol och markkula mys! Tänk att Tommy ska få komma ut och se världen lite! Jisses va lycklig han kommer att vara! Kanske ska Fanny åka med i Tommy till Finland. Frågan är Fanny om du vågar åka en homosexuell peugeot med rosa ratt muff! Det blir nog bra, riktigt bra! Det känner jag på mej! :D
Annie Jens och Mange har varit borta alldeles för länge nu. Jag saknar er också! Och självklart alla mina tjejer i London! Damn! Borde åka dit och krama på er lite!

Imorgon kommer den mäktiga Jennie Gustavsson till mig!! Anledningen är mest för att hon vill sno all min underbara musik på min dator! (Jaaa hon gillar faktiskt min musik till skillnad från alla mina andra vänner) Meeen hon kommer också för att skåda det underbara landet Hånger! Undra om hon vet att hennes telefon förmodligen inte funkar här ute och även att det ligget så öde som det gör! Men Jönköpingsbo/Hillerstorpsbo som hon är så behöver hon se dessa fina grannskap här ute på landet! hahahah ;D
Nu ska jag sova för imon väntar ännu en hård dags arbete!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0