JG

Jennie har precis varit på besök här ute i skogen! Hon hittade tillslut rätt! :D Hennes mobil funkade tillochmed! :D
Hon kommer in till mej i hopp om att få lite låtar till sin nya ipod från mig.
Hon tar upp en "media markt" kasse (det gillar vi) och häller ut innehållet. Ipoden var inte ens uppackad ur kartongen så jag fick så klart ge mej på att börja med alla inställningar. Efter många om och men så lyckades jag tillslut att fixa spelningslistorna så som hon ville ha dom och även lägga in lite låtar. Mer låtar ska det bli men fortsättning gäller nästa vecka!...
Har inte umgåts sen "heco tiden" så det var trevligt att ses måste jag säga! :D Hon kom med den fantastiska nyheten att hon ger sej av till cypern om en månad och stannar där hela säsongen för jobb. Med andra ord en till som rymmer utomlands! Fan va jag vill åka iväg jag också!! Men jag ska ju till Finland?! haha

Nu ska jag sova för imon ska jag jobba igen. Dock ingen intensiv dag för jag jobbar bara 10.00-13.00 :D haha. Sen ska jag hem och läsa! På tal om läsa, emmy hur går det för dej ? :D

nattinatt
xoxo

Kommentarer
Postat av: emmy

man kan ju inte sluta läsa för man blir ju så irriterad på att du vet vad aldrig händer. haha :D men har ju en bra bit kavr så då kanske alla godbitar kommer ;)

2009-04-16 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0