Kusinerna

Jag har spenderat min tid sen i torsdags hos mina kusiner. David och Elsa! Jag har bott hos dom för att jag är rädd för att vara hemma själv och mina gulliga föräldrar gav sej av till tandådalen och jakob och joel är på träningsläger. Därför bor jag här. Deras dator har varit sönder så därför har jag inte heller kunnat vara inne på internet. Ganska skönt!
Jag har legat i solen och läst för det mesta! väldigt skönt! :D
Nu ska jag snart äta paj sen ska jag in till stan och möta upp joel och jakob. ikväll blir det familjemiddag som alla söndagar och ikväll står barnen roman för maten. då brukar det alltid sluta med pizza eller tacos! för det är det enda vi kan göra! hahah.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0