Lååååång fredagen

Igår var det mycket trevligt hos Kirre. :D mycket folk och härligt drag. Jag var dock lite små seg men det var kul ändå :D Det blev harrys också, där vet jag inte vad jag gjorde redigt. Jag satt mest med ett gäng korkade människor och diskuterade oviktigheter (joppen och hans kompisar är inte som dom ska) :D kebab hör så klart till kvällen och sen gick jag och jakob hem. Sov här inatt och sitter fortfarande i hans lägenhet och kollar på scrubs. Ikväll vet jag inte hur det blir redigt, funderade på jkpn med emmö och jennö ett tag men jag tror inte jag orkar jönköping! Har tröttnat lite på det. Så det blir nog Värnamo som det ser ut nu. Men mina pinuppor lär ha rätt kul utan mej ändå. (A) Förresten! Kollade på gamla saker på jakobs dator och eftersom det är min gamla så ligger en del sparade saker kvar där liksom. Och jag hittade ett blogg inlägg som Malle hade skrivit. Hahaha det var den dagen siv dog!! emmy kommer du ihåg? min fisk. åh. Jag var verkligen lessen, begrande den i toan på morgonen innan skolan! hahaha. jisses! och emmy var den enda som inte skrattade åt mej, hon blev med upprörd bara för att hon faktiskt var moster åt fisken! haha man kan inte göra annat än att sakna ugglan tiderna!!

för att sammanfatta gårkvällen med nårra smidiga ord
- fest
- sjuk blandning
- smirnof ice
- Kirre
- dans
- tjuriga grannar?
- öråd!!
- alban i hatt!
- kebab!
- extra poäng till Vilma bara för hon är cool

Nu ska jag fortsätta med mitt kära scrubs! så de så!

Förresten hade jag missat dagens ros, men när jag .läste det fick jag en tår i ögat! Makkie gud va jag saknar dej! Kan inte du ta med pojken hit istället?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww Siv. R.I.P.

följ med ikväll då! jag har ju bakat tårta :D

2009-04-11 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0