tjohooo

Hej Hopp gummi.......
Idag var skit kul faktiskt, höll i nårra lektioner. Bland annat gympan då. Gladiatorboll blev det, barnen älskade det! wiie! Sen satt jag mest ute i solen, har fått för mej att jag fick lite färg idag. Men jag inbillar mej säkert och kommer vakna lika blek som alltid imorgon! Gah!
Imorgon blir nog en bra dag tror jag förresten! Ska jobba på Heco imorgon och det ska bli skit kul att komma och träffa alla! Pratade med emelie nu, känner bara hur mycket jag har saknat att prata med henne. :D Sen får jag ju träffa alla andra med. åh va kul! Jennie måste nämnas så hon inte blir lessen för hon kan bli det ibland när hon inte dyker upp i min världsberömda blogg ^^
Sen på kvällen så bär det av till Färnestad där jag ska hämta upp Emmö och sedan dra vidare tillbaka ut till Hillerstorp för att glänsa med min närvaro på morgondagens unit möte. Kommer nog bli kanon kul tror jag! Verkar som det blir en riktigt rolig kväll imorgon!
Efter det ska jag hem och visa mina skills på guitar hero! Jag har blivit skrämmande duktig faktiskt!! :) hahaha.
Förresten har jag fått dålig hörsel på senaste dagarna, vad det beror på kan jag inte svara på just nu men nått är det. Kanske börjar bli gammal? Så bli iaf inte förvånade över om ni träffar mej nästa gång och jag säger "VAA?" Som värsta annan gammal kärring. Helvete måste upp till sjukan och kolla de där snart asså. Annars mår jag la helt okej. Min allergi kommer tillbaka som vanligt vid denna årstiden och jag är lagom snorig och dan om nån nu ville veta? Knaprar allergi tabletter som jag tror inte fungerar eller så har jag bara blivit immun!? haha jaja. Jag låter verkligen gammal kom jag på när jag läste tillbaka på detta. Tragiskt Ida tragiskt!!
Min fot sover också! Helvete!

xoxo Ida

Annö, fan va jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ida, fan vad jag saknar dig ocksa! :D

2009-04-21 @ 11:41:46
Postat av: johanna b

jag saknar dig ocksa hahah. gosplutt :D

2009-04-23 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0