Vårkänsla!

Helt underbart väder ute idag, satt till och med ute i solen och åt. Mys tycker jag. Känna solen bränna lite lagom i ansiktet medans man tuggar i sej en koktkorv utanför Ge-Kås i Ullared. Man går in i en skoaffär med vårkänslan i magen och inser att sommaren nog är på väg så man köper sej ett par limegröna pumps bara för att....
Shoppat massor idag, tröjjor blandannat. Och andra roliga saker. Jag är mycket nöjd.
Vi begav oss hemåt och fick runna ner rutorna för det var så varmt i bilen första biten, hur härligt är inte det? Sen tog man på sej solbrillorna och åkte en bit innan man bara var tvungen att stanna vid sjön och äta en glass. Jag, Emmy, Jennie och Solen! Tack för idag!
Bajs och puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Själv har jag stått och svettats på packen, men det är ganska roligt det med ;)...

2009-04-02 @ 16:37:58
URL: http://metrobloggen.se/emeliedjerf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0