Dagens tanke

När jag vaknade idag på morgonen tänkte jag "Fan nu har min andra halva åkt, min annie får jag alltså inte se på över tre månader" Min andra tanke var "Varför i helvete står en toalettstol mitt i köket?!" Fråga mej inte, pappa är felskapt. Min tredje tanke var "Vad händer med mitt liv? Alla åker, och här är jag!" Elinis och Hannis, även om jag var sjuk och missade eran avskedsfest betyder det inte att jag älskar er och kommer att sakna er!
Nu ska jag sova för jag är trött, ganska logiskt va?!

två saker till bara!
1. johan och pontus tack för ikväll, det var mysigt med buzz även om jag vann hela tiden!
2. annie, vill du komma hem igen så får du det (A)


"So long flagstång" som min kära vän sune hade sagt!

Dagens annie ruta:
Jag saknar dej även om jag träffade dej igår, tror jag saknar dej bara för att jag vet att jag inte kommer se dej på ett tag. Ikväll har jag varit hemma här och spelat buzz inget mer du behöver veta. Jooo, jag litar inte på Jens och Mange, så sov med ett öga öppet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är lite dålig på att uppdatera Ida ;).

2009-02-07 @ 21:08:28
URL: http://metrobloggen.se/emeliedjerf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0