Depp

Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt komma med detta inlägget. Kanske lite klaga?! neeeh orkar inte. Jag har bara ont i halsen, hostar satan och förkyld som aldrig förr. Idag sysselsätter jag mig bara med att kolla på sveriges värsta bilförare. Men jag blir bara arg, riktigt förbannad faktiskt. Helveters jävla idiot kärringar, vafan tänker man med?! Åhhh. Jag gick istället in på 1000apor och kollade på andra idioter. Dagens dåre kan roa en stund iaf. Men jag har fortfarande hosta! Dricker lite te och det blir inte bättre i halsen. Tänker tillbaka på dagen som har gått, turk musik med jennie och ärtsoppa och pannkakor med EMELIE och elin. Mumma!! Ja, emelies namn blev med stora bokstäver, men det är för att hon är emelie med stora bokstäver, så enkelt är det så ni slipper fråga.
Snorig är jag med, ska ta lite nässpray.. även om jag tycker det är sjukt äckligt. uuuuh, luktar illa och sen bara tanken på att resten av min familj också har stoppat upp den i näsan.gah.
Borde hitta en gäst som vill följa med mej på mary kay den 24?! Kanske frågar nån nån dag om ni inte hör av er till mej?! ^^ Jag är just nu för trött för att göra nått alls. ligger på magen och funderar på om mamma skulle kunna gå med på att komma in och borsta mina tänder så jag slipper resa mej! Jag ger upp den tanken.... jag avslutar ett mer eller mindre tragiskt inlägg med en låt, blir inga muppar denna gången dock! och ingen tun tun tunak. men det får duga ändå!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh min begravningslåt ju :D

2009-02-13 @ 15:57:12
Postat av: Emelie

Mmm ärtsoppa och pannkakor de e gott ju :). Det blir det väll nästa torsdag med väll =)?

2009-02-14 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0