förfest?!

Har bytt om alldeles för många gånger nu. Men snart ska jag väl ha bestämt mej.
Sen blir de harrys med, yeey! Känns som en bra kväll ikväll, man är lagom dragen och kan tänka sej att ha kul på harrys ikväll. Vad ska man säga?!
Där uppe på övervåningen sitter mina 4 vänner.
Jennie Grodan Knatten - vad ska man säga? Skön kvinna det där!
Emmy lillan Lundberg - Otroligt charmig och bland dom sjukaste kvinnorna jag mött!
Daniel lillpäron andersson - TÖNT hoppas han åker hem snart!
Johan Kalvarsson - HAHAHAHAHAHAHA puss på dej din lutfisk!

För er som inte fattade så menar jag inte att daniel är en tönt, han har dock konstig musik smak!
Frågan är hur pass mycket drag det blir åp¨harrys ikväll? Mer än på min lillebrors rum när jag och mina fyra sjuka vänner sitter och lirar singstar!?! Kanske, kanske inte?
Ja visst, ni kanske tycker att jag är osocial som sitter här och skriver när jag har halva huset fullt med folk, men helt ärligt. Dom klarar nog sej själva, alla dom där uppe känner mina föräldrar ganska väl och dom kan gott sitta där uppe. Dom är en del av familjen liksom! Speciellt Johan då, som till och med kommer ner på sommaren med blommor till mamma, det är fortfarande mammas favorit stund i livet när en liten johan alvarsson kommer ner med blommor och säger "du sa ju att du gillade syrener så jag plockade nårra åt dej" jag tror mamma är lite kär i Johan! Jag är kär i Emmy, hon är kvinnan i mitt liv. Jag bara känner det!
Nu ska jag inte sitta här och babbla! Eller egentligen hade jag inte haft nårra problem med det. det enda man här där uppe är jennie skrika/sjunga nån gammal goding.

Så nu ska jag avrunda detta förbannade inlägg med att säga
HEJ EMELIE
och hejdå ni andra! PUSSS

Kommentarer
Postat av: emmy

och du är kvinnan i mitt liv! hade svårt att låta bli att kyssa dig i dag på city gross ;)

2009-02-21 @ 17:47:24
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: EMELIE

HEJ IDA!!!!!

2009-02-22 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0