Hv - Brynäs

Jennie var lite mobbad idag och hade inga andra vänner så hon lyckades tvinga med mej på hockey i Jönköping. Hv - Brynäs var det! Hv vann så klart med 3-1 och det var vi riktigt nöjda med! Vi hade helt klart hallens bästa platser och vi kände oss nästan lite som kungar där uppe! haha. ;) Taco bufé bjöds det på också eftersom pappa Gustavsson har VIP-kort och hela köret!  Gott som fan var det vill jag lova! Så jag får helt enkelt tacka henne för en trevlig kväll. Blev faktiskt en skit kul kväll! Fick ju till och med träffa jennies mamma som var så söt så, sånna människor gillar vi! Tummen upp! Vad mer ska man säga?
Dagens ros - får väl gå till jennie då!
Dagens ris - gubben som snodde vårat program, så att vi var tvugna att sträcka oss flera centimeter för att ta ett nytt !



Nu ska jag sova så jag orkar med att gå upp imon för att påbörja en helt ny dag på jobbet! Yeeey!
Godnatt katt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0