Jobba på jobbet

Idag på jobbet var stämningen konstig, annat kan man inte säga.
Jag kommer sakna det stället! I morgon är min sista dag där. Jag gillar Heco, gillade mitt jobb och trivdes med alla kollegor. Men livet är hårt ibland och dte är bara att bita i det sura äpplet eller vad är det man brukar säga?
Vad händer ikväll, det hade jag bra gärna velat veta! Borde nog sova en stund som vanligt! Sen kolla på korpen ?HAHAH nej.
Jag vill visa er nårra bilder från jobbet som jag kallar "veckans klassiker"

Sarah heiel lyckades dela en pall på mitten, kartonger i hela U-gången! Men inte är hon bitter!! nejdå!

Mia vandrade igenom packen i hopp om att komma helskinnad där ifrån, men ingen undkommer the packers!
Mia blev tejpad! HAHA synd!!

Dagens bästa : "Vad är det för regler idag då så jag vet det innan jag gör fel?"
"Vi vill helst inte se dej alls idag, kan du inte ta omvägar och låta bli att åka igenom packen, och om du nu måste det så vill vi att du ler och säger hej mina små prinsessor!"
respekt Jennie! respekt!!

Dagens mat blev på sibylla, ett tecken på att man har varit där för ofta är
Han i kassan: "Hej Ida, ska du ha det vanliga? Chickybits med bara tomater och ingen sås?"
Ida: Jaa, helt rätt
Han i kassan: Och sen en burk cola, ingen mugg?

Yepp det är tecken nummer ett.
Tecken nummer två:
Dom skriker från kassan: "SARAH DIN MAT ÄR KLAR"
Dom skriker från kassan nårra minuter senare: "CHICKY MEAL KLART, DET VAD ELINS VA"
Dom skriker från kassan nårra minuter senare: "IDA DINA CHICKY BITS ÄR KLARA!"

Japp, och där var nästan hela packen kända, nu ska jag sova. Sen ska jag nog ringa Johan igen för han svara inte. Han sover nog han med!!

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilket bra inlägg... det ägde verkligen!!

2009-02-26 @ 22:31:19
Postat av: Mia Mus

Ha,ha kul att typ ba ja ba va fick vara med på din blogg. Kommer att sakna dig lite till veckan. kram

2009-03-01 @ 17:38:39
Postat av: Emelie

Oj ar det fler saker som gatt av pa mitten nar jag varit borta =)??

Vi ses snart... saknar er! Kram

2009-03-08 @ 07:44:07
URL: http://metrobloggen.se/emeliedjerf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0