Jooooooooooooooohan

Nu borde jag sitta här och skriva om hur mycket jag hatar folk som bloggar men verkligen inte kan blogga, som liksom är helt ointressanta. Men det går ju liksom inte med tanke på min blogg, den handlar ju liksom inte om någonting. Jag kom och tänka på en sak här om dagen, om jag skulle träffa en person som var precis som mej på alla sett och vis så skulle jag hata den personen så sjukt mycket att jag förmodligen inte skulle kunna vistas i samma rum som henne. Man måste nog komma på ett sätt att hantera mej för att kunna vara min vän. Låter det förnuftigt? Nej det gör det inte! Åt helvete med mej! Och åt helvete med Morgan Alling. Fy fan för honom, han är äcklig! Fast han är ju emmys lilla prins, dom kan gott ha varann... Sitta hemma hela dagarna med sperma fläckar på byxorna och vara äckliga. Programet Hjälp har förstört min syn på människor!
I morgon är det fredag, vad betyder det? Inte mycket... Blir förmodligen harrys, men det är inget att hoppa för. Man kan ju inte gärna vara glad för att bränna sina sista pengar. Däremot så blir det mat på kiosken imon, biff, klyftpotatis och vitlökssås. Sen kommer jag och emelie gå runt och lukta as gott i munnen resten av dagen, prefekt uppladdning med vitlök innan harrys-kväll!
Förövrigt har jag inga mer åsikter att dela med mej av, som vanligt för en Hånger bo, vad vet vi egentligen liksom?!
Johan är bra, nästan lite för bra idag. Jag Johan och hunden Saga var ute och gick, eller gick och gick. Johan hoppade mest runt med hunden.


Puss på dej din fjant! Johan Hans Alvarsson, mannen, myten , legenden!

Nej, nu ska jag snart sussa. Med tanke på att det är jobb som gäller imon. Min dag ser ut följande:
06.30 eller 07.00 Jag kommer när jag har vaknat runt denna tiden
09.15 - 09.30 Frukost!
11.00 - 11.30 Fredas Fika!
12.30 - 13.00 Lunch på kiosken!
14.00 Slutar för dagen och åker hem och sover.

Visst har vi skrämmande jobbiga fredagar gott folk? Hur ska jag orka!?

Jag är sugen på att göra nått kul, oväntat och knasigt. Har bara inte kommit på vad, har nån dåre där ute förslag så kan ni ju höra av er!

GODNATT, So Long Flagstång

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag vill också göra något oväntat och knasigt.. men kan inte heller komma på vad. så tragiskt.

2009-02-20 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0