Mahna Mahna




Helgen har varit bra, först började den med ett aviserings mail i min inbox där det stod att ett tio kila tungt paket är på väg till mej. :D wiiiie Sen blev de förfest i mormors källare med mina två babes jennö och emmö. Sen blev det även harrys, som för ovanlighetens skull var riktigt kul! Förutom att Aron var där, men men...
Sen igår blev de buzz och singstar hela natten i mitt kära hem i hånger. mamma kom även hem framåt natten och framförde sången som mössen sjunger i askungen när dom gör hennes klänning. mycket bra morsan!!
Jag lagade även en sjukt god kyckling med pommes och bearneisesås som jag bjöd min kära vän Johan på. Och idag började dagen med buzz a la familjen roman och nu är jag trött!


Kolla in ögonen!! mjaaao, ANNIE SAKNAR DEJ!! XOXO



Eftersom Annie inte är hemma så blir Tobias aningen rastlös vilket betyder att detta är vad han sysselsätter sej med. Fint tobbe mycket fint! Men jag vill ju ha ögon med. :O

Nu är det mat! så tjing tjong vattenballong. hahahaha

Kommentarer
Postat av: mauliiiiin

hahahhahaha mahnamana jag måste ha jävligt tråkigt för jag skrattar så att jag gråter åt mupparna!!

2009-02-09 @ 15:52:42
URL: http://youresovain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0