Massa

Idag känns det som om jag har varit effektiv, har fått massa gjort efter jobbet.
Hann ju till och med med att utklassa joel och niklas i lite buzz!
Nu har jag mest ont i huvudet men när mina två alvedon har satt igång med sitt så ska den nog försvinna också.
I morgon är det torsdag vilket innebär för oss (vi som är rädda för förändringar) asså jag och emelie att det blir lunch på high chaparall där det serveras ärtsoppa och pannkakor! mums! Sen vet jag inte vad som händer, jag ska nog sova resten av dagen efter jobbet så jag blir frisk igen för i helgen ska jag då icke sitta innanför dessa rosa målade väggar. Förresten borde jag göra om mitt rum, det är på tiden nu känner jag, jag får ju inte ens plats med alla mina kläder i garderoben längre?! så det måste vi hitta en fiffig lösning på hrm. Nej, nu orkar jag inte tänka mer. Klockan är 23.08 och jag ska sussa! Jag har kommit in i ett lägga mej tidigt stim och jag ska försöka hålla mej kvar i detta :)

Fnys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0