T-Man

På fredag ska jag jennie och emmy förbärma oss över en ensam liten pojke från herrljunga vars flickvän har lämnat honom i 3 månader för en resa i asien. Tobias är ett stort fan av mej och mina vänninor så han planerar kommande fredag väl!

Tobbe säger:
jag tänkte att bjuda på rosa mjölk-drinkar laget runt!:D:D
det inkluderar självklart rosa sugrör och mini-paraplyer
Tobbe säger:

okej, men så här lyder planen!

du fixar 20 liter filmjölk, en heloumtub och en slägga.

jag fixar en uppblåsbar minipool, ett stetoskop och en kolsyre släckare

Tobbe säger:

fixa det och sedan möter du mig vid tågstationen i jönköping på fredag kl 18:42

Tobbe säger:

jag ska vara Jennies wingman btw!

Jag kan inte säga annat än att jag gillar hans första plan, men desto mer han skriver desto mer skum blir han, herr axelsson. Mr T.
Ack ja, vi får la se hur det blir med detta. Inget kan gå fel men två Hånger bor, en färnestad bo och en Herrljunga bo i Jönköping! hahahaha.

Nu ska jag forstätta uppdrag "få in musik på emelies rosa ipod" vi får se hur det sluta. Emelie! Hej förresten! Vill bara säga att jag hatar din ipod. Men envis som jag är så ska jag få in musik på den utan att lyckas radera alla låtar som redan finns! Om det så ska ta mej hela natten... så kommer jag med hängiga ögon och ett tempo som en död snigel så är det ingen annan än dej du ska skylla på! haha

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha kolla in min blogg va han skrev.

Äkta wingman .. NOT

2009-02-22 @ 23:55:02
Postat av: Emelie

Jag är dej evigt tacksam... :). Du har räddat min flygresa. Jag kommer imorgon innan jag åker.. Kram

2009-02-23 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0