åååh!

Jag hatar verkligen att vara sjuk, och det som stör mej så mycket är att man alltid blir sjuk när man inte vill bli sjuk eller har tid att vara sjuk.
Igår var jag på harrys med nårra från jobbet och det var trevligt men jag frös mest och var osocial. (Ida Roman frös på harrys!!) men jag höll ut och var någolunda social tills jag började feber krampa och sånt.. då ville jag helst bara svälja en burk alvedon och sova!
När jag är sjuk är jag så känslig och så sårbar! Kan typ lipa för att jag tappar en macka på golvet. Jag vet inte om jag gråter för jag var hungrig, om det var synd om mackan eller bara för att jag insåg hur jobbigt det kommer bli att torka upp mackan från golvet?!
När jag är sjuk vill jag helst bara ligga framför datorn eller tvn, knarka alvedon och kolla på barnprogram. Är det bara jag som tycker att barnprogram blir mycket bättre när man är sjuk?
Jag tror någon där uppe jävlas med mig, han vet hur mycket jag vill göra i helgen som tex säga hejdå till annie på söndag morgon. Nu vid 16.00 skulle jag ha varit hos henns och fikat och träffats en sista gång innan hon åker. men nu får jag istället sitta här hemma och grina! åh!
Sen ikväll hade jag åkt vidare hem till elina för att festa en sista gång med alla tjejerna innan hanna och elina åker till London. Men nej, istället sitter jag här och snorar. Jag hatar att vara sjuk! Speciellt idag!

puss

Kommentarer
Postat av: Annie

jag tycker att du kan krya på dig, och det ska ske fort som fan också! :D puss

2009-01-30 @ 22:18:21
Postat av: jens

jag instämmer på annie. sitter å snorar framför datorn jag med idag, men jag hoppas att du kommer på söndag morgon å vinka av oss;)

2009-01-30 @ 23:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0