Bajs och annat kul

Frågan är om det är smart eller osmart att köpa ett buzz när man inte har kontrollerna?! Gah! Jag är osmart. Fast nu bär det snart av med fröken annie och fröken jennie till Jönköping där jag ska shoppa runt på media markt! wiiee. då blir det nog buzz kontroller med kan jag tro. Mitt rosa playstation behöver förbättringar! Sen om planerna går som planerat så blir det också en Tobias med i bilen på vägen hem. Ack ja, mamma säger att jag inte ska åka för det ska bli oväder. Mamma säger alltid att det ska bli oväder när jag ska nån stans. det verkar som hon vill ha mej hemma hela tiden?! Pappa säger att jag inte ska köra hem försent för vi har inga dubbar på däcken, men är det mitt fel eller?! va?! va?! Tommy får vila idag, tycker han behöver det.
Nu ska jag sjunga singstar Disney för det unnade jag mej igår, det och ett buzz utan kontroller unnade jag mej. City Gross är bra ibland asså!
Avslutar med en bild på två snyggingar!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0