baka baka liten kaka?!

yeepp, det är vad jag gör nu. bakar satan! två chokladtårtor med choklad glasyr. Nu slog mej även tanken om man borde ha grädde till?! Aja, gud vad huslig hon har blivit helt plötsligt då tänker ni. och jaa, jag ställer helt enkelt upp för mina arbetskamrater för alla på mitt jobb är gotte grisar och denna veckan var det min tur att ha fredasfikan med mej. Och då blev de chokladtårtor! Wiiee. Hoppas dom blir goda, jag funderade ett tag på hur det skulle bli för såhär tänker jag: Tänk så blir dom skitäckliga och ingen vill äta dom och bara rynkar på näsan, kanske jag borde smaka innan jag bjuder? Men det går ju inte, hur snyggt är det om det är en liten bit av kakan som är uppäten, den är ju rund så det syns ganska väl. Jag kanske borde ha gjort en fyrkantig tårta, då syns det ju inte lika väl om jag snor en kant och se om den duger. Nehe hur ska jag göra då då eftersom den redan är rund? kunde ju baka en extra bara för att smaka, men hur vet jag då att dom andra två är lika goda? Fan vilket ilandsproblem! Mina jööbbakompisah får helt enkelt leva med om dom är äckliga, men jag tror dom är goda. Dom ser goda ut! Fan, nu började jag tänka på grädden igen

xoxo Ida


Kommentarer
Postat av: Jennie

du kan ju kankse dra av en bit undifrån?

göra lixom ett hål undifrån men inget stort så hålet kommer upp så man ser de uppifrån? haha fatta du?

om du vill kan jag komma ner till dej visa hur jag menade och provsmaka den biten moahahah

2009-01-22 @ 19:46:15
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0