Buzz!

Igår var jag och köpte mej buzzers i Jönköping till mitt tidigare köpta buzz spel.
När jag kom hem var jag spänd att få testa det så jag försökte varva familjemedlemmar.
Pappa säger: Jag spelar inte sånt tönt spel
Mamma säger: Jag hinner inte nu
Och Joel är som vanligt och lanar i Värnamo.
Jag tjurar lite och bestämmer mej för att spela ensam, det dröjer två minuter innan pappa dregglar bakom mej. Det dröjer tre minuter innan han tar upp en buzz kontroll och efter fyra minuter frågar jag " Ska du vara med eller?" Pappa och jag spelar i ca en timme innan mamma står och gapskrattar i bakgrunden och tar en buzz kontroll hon med, där sitter vi jag mamma och pappa och skrattar som barn och spelar så vi dör åt ett spel med åldersgräns 3 år. Hahahah! Underbart, plötsligt upptäcker vi att klockan är 01.00 och det är dags att sova.
dagen efter (alltså idag) (eller igår för ca en halv timme sen) vaknar jag av att mamma knackar på dörren vid 10.00 och säger "Gumman, pappa och jag vill spela buzz, kan du inte komma och vara med" Jag går nöjt upp och spelar med dom tills klockan blir två och det är dags att hämta joel. Mamma åker snabbt som fan in och hämtar Joel och när dom kommer hem fortsätter vårat buzz maraton. Jag, Joel, Mamma och Pappa har sedan dess suttit och spelat konstant (okej, vi slängde i oss en bit mat på 30 minuter imellan) och det är lika kul fortfarande! hihih, jag har en ny kärlek i livet! Buzz<3 Måste köpa med spel av den varan!

Imon blir det fest! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0