Fredag är ändå den dagen som är bäst

Är det nån gång jag absolut inte kan ta ansvar för jag säger så är det när jag sover! Jag anser mej själv som en ganska dryg, förvirrad och konstig person i min sömn! Jag borde undvika att sova! Fast jag är ständigt trött så om jag inte hade sovit hade jag istället gått runt och varit som en zombie. Hrm. Fick en ganska underlig bild i huvudet nu.
Det börjar bli lite jobbigt för mej nu, för imorgon när jag vaknar så kommer det bara återstå 2 veckor och tre dagar tills Annö åker på sin Asien resa. Hur ska jag klara mej unat min bajsunge i tre månader nu då ? Får helt enkelt bli som en jobbig igel på mina andra vänner som fortfarande är hemma! Dooh.
Förresten så är det min tur att stå i Ursula imorgon, då kommer timmarna flyta på ganska snabbt tror jag. Tänk va mysigt vi ska ha hon och jag. Bara jag, Ursula, Adam, Anders och Gry på hela dagen! wiiee, sen imorgon kväll blir det ju 20års fest a la Johanna Berggren! yeeey!
Nu ska jag sova för annars kommer jag inte vakna i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0