Freeeeeeeeeedag

Jag borde inte sitta här, för jag har massa att pyssla med innan jag ska fara in till staden!
Men blogga är ju alltid trevligt!
Dagens ilandsproblem: Vindrutertorkarna är fortfarande sönder och det är alldeles för mycket ansträngning för mej att lyckas byta dom!
Dagens ros: Självfallet till Johanna som ska ha kalas!
Dagens knytnäve mitt i ansiktet: Etikett maskinen på jobbet som verkligen inte har varit min vän denna veckan.
Dagens puss på kinden: Till pappsi som jag lyckades övertala att unna mej ett par nya vindrutetorkare! wiiee
Dagens lunch: Grekiska biffar, vitlöks sås och klyftpotatis

Så nu vet ni lite om min dag i kort sammanfattning nu ska jag fixa mitt hår, klä på mej och svänga förbi Joppen med en hårddisk! yeeey

Puss på er era suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0