Grattis!



Idag är dagen Då Emmy får vandra in på systemet helt lagligt och helt okej och köpa precis vad hon vill! Vi vill visa våra uppskattningar med ett STORT GRATTIS! Gullesnuffsan!

Idag har jag jobbar och slitit som alla andra dagar, men idag har jag jobbat och slitit med dunkande huvudvärk och blixtrar framför ögonen, men jag klagar inte! Pengar tjänar jag iaf och det är jag glad så länge jag gör!
Idag när jag kom hem (ca 16.15) så somnade jag direkt i min sköna säng brevid min snela hest och vaknade inte förrän 18.30, sånt är jobbigt. för det betyder att jag kommer behöva kolla på massa scrubs innan jag somnar inatt. gah!
För ca 15 minuter sen kom jag också på att helvete, spolarvätskan är slut i Tommy! Och att köra vägen mellan Hånger och Hillerstorp varje dag utan spolarvätska är inte spännande!! Och ganska ofta är jag glad över att jag bor som jag bor och tänker ofta den lite små roliga tanken "hoppas ingen ser mej" Nyss när jag skulle fylla på spolarvätskan gick jag nämligen där ute i min brors gamla fotbollsshorts (stora och grymt sköna) jag hade även på mej en luvtröjja med luvan uppe och till det hade jag mammas rosa gummistövlar! ut gick jag till Tommy och det skulle nödvändigtvis ta så förbannat lång tid att hitta den där jävla flarpen man öppnar luckan med! Tillslut fick jag upp den och jag hävde i spolarvätska och sedan vatten tills det svämmande över, och nu kan jag bara hoppas och be om att Tommy kommer starta imorgon bitti även om han har varit blöt hela natten.
Just nu såg jag att mina händer inte är nådigt skitiga, jisses! Måste tvätta händerna och ta en alvedon, sen börjar mitt scrubs maraton!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: emmy

tackar ida! nu ska systemet tömmas ;D

2009-01-13 @ 10:58:55
URL: http://emmylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0