gvd?

För en liten stund sen kom jag hem från Jönköping där jag spenderade min bakfylle dag med min storebror, det blev 2 buzz spel och ett par nya converse skor för min del. Så jag blev nöjd! joppen hittade en tröja och ett par jeans.
Ikväll är frågan hur man ska göra, mitt huvud säger att jag ska vara hemma och ta de lugnt eftersom det känns som lina markkulas lilla dvärg sitter och hammrar med en hammare i mitt huvud meeeen mitt hjärta säger att jag ska umgås med mina älskade vänner och dra till gvd. Problemet är att jag gillar inte gislaveparken, vet inte varför. Dåliga minnen där ifrån eller nått. Å andra sidan kommer jag ha skit kul med tjejerna. Fast jag kommer ju inte komma hem ikväll eftersom ingen i mit familj hade tänkt att vara nykter. utom Joel då förstås, kanske kan övertala han att hämta mej på hans moppe? HAHAHA
Nej ack nej, vi får la se vad det blir. Kanske en taxi hem?! Eller så slaggar jag hos mormor som i äldre dar! hihi.
Nu hoppas jag snart att maten är klart. Tjenixen!!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0