Helgen!

Idag efter jobbet mellanlandade jag hos mormor, har fortfarande inte kommit upp ur hennes soffa men som tur är har hon också en dator! Vi ska snart fika och mysa!
Igår åkte jag Elin och Emelie till Ullared efter jobbet, Köpte fyra kläningar och lite andra små saker. Mykcet trevligt tycker jag, och helt sinnessjukt lite folk. wiieee. På vägen hem passade jag även på att snurra två varv med tommy på den stora parkeringen på jobbet med hjälp av handbromsen, det tyckte jag och tommy var kul för det var glashalt så det blev mycket snurr! :D
Helgen blir lugn till högsta nivå som man kan säga, ikväll så ska hela familjen samlas och mysa med god mat och dryck på lördag har jag inte en aning som vad som sker?! Och på söndag blir det söndags middag hos farmor. så lugnt ska jag ta det! Nästa helg kanske blir vildare eller Johanna? wiiee va kul
Dagens lunch blev sibylla och man vet inte om man ska skratta eller gråta när dom kan utantill precis vad man vill ha. gah.
Förresten tycker jag om annie, var bara värt att tänka på just nu. Mormor är också bäst! Nu ska jag fika!
Och nu höll jag på att glömma, vi har fått ett larm i vårat hus, lite väl extremt kan man tycka med kameror och skit men iaf, första dagen och jag var 1 sekund från att väcka hela familjen på morgonen, kommer aldrig komma ihåg det! tihih. men jag kan ju sova lugnt nu iaf!
Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0