Helvete

Är så jävla lack på den där förbannade ItSajten nu, gah! Paketet ankommer och lycklig som ett litet barn trappar jag in på MatJätten och hämtar mitt paket. När jag kommer hem visar det sig att skivan är krossad i paketet, och hur fan ska jag kunna använda programvaran om installations skivan är sönder? Vaaa? Så jag går in på hemsidan på nytt och ska kontakta dom. Då ser jag detta underbara meddelande: "För att minimera kostnaderna och hålla nere priserna erbjuder vi inte telefonsupport för tillfället" Vaa? Vafan är de för ställe då ? Nehneh, klämde iaf iväg ett mail nu och hoppas fan att dom hör av sej! Gah!

Förresten fyller Johanna Gullplutten Berrgren år! Grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0